søndag den 16. oktober 2011

Moster kort :) / Card for my aunt :)

Min søde moster havde fødselsdag og derfor skulle hun da have et kort.
Da hun har fødselsdag i september, synes jeg det var passende med efterårs farver.
My sweet aunt had birthday and in that occasion she should have a card of my making, of cause. As she has a birthday in September, I think it was appropriate with autumn colors.


















Jeg er blevet helt vild med denne type kort - jeg har lavet en del kort på denne måde, på det sidste :)I looove this type of card - I have made a few of them lately.Papiret er fra Cosmo Cricket, Garden Variety.Motivet er fra Magnolia – det er altså mit foretrukne :)Farvelagt med Twinkling H2O.Bogstaverne er fra Quickutz 'Supermarket'.The paper is from Cosmo Cricket, Garden Variety.The motif is from Magnolia - it is my favorite.Coloured with twinkling H2O.
Characters are from Quickutz 'Supermarket'.











Min moster har en ting med Muffins/kager.
Hun har et muffinfad med procelænskager i alle afskygninger.Derfor er det da naturligt at der også skulle være lidt muffins på kortet.Jeg havde godt nok et magnolia stempel med en kæmpe muffin, men den kunne ikke være på kortet…
My aunt has a thing with muffins / cakes.
She has a muffin pan with porcelain cakes of all sorts.Therefore, it is then natural that there should be a little muffin or two on the card.I had a magnolia stamp with a giant muffin, but it could not be on the card...


Håber Jeres søndag har været lige så god som min :)
Hope you had at great sunday :)

Signe

Ingen kommentarer:

Send en kommentar