fredag den 28. oktober 2011

Småfolk Lagerslag / Shopping clothes

Pyha - mine fødder er helt flade.
Jeg og en veninde har været på Småfolk lagersalg i dag.
Først stod vi i kø i 2 timer også blev vi lukket ind - hold da helt op......
Der var mennesker overalt og det flød med tøj i alle kroge og hjørner, som folk bare havde smidt på gulvet.
Nåh vi fik fundet lidt tøj i kasserne og stilte os i kø for at betale..... Der stod vi så 1½ time... Jeg er helt flad :)
Men vi fik helt vildt meget fedt tøj til en rimelig penge - den kan sådan en Kalundborg-jyde som mig jo godt lide :)

Også da jeg kom hjem, havde posten været der med en Panduro pakke til mig - nice. Glæder mig til at kaste mig over den med nye kreative projekter :)





Today me and a friend have been shopping at a stock sale.
A loooong day with many hours in queue- and now my feet are tired :)

Håber I har haft en god dag :)
Hope you had a great day :)

Signe

Ingen kommentarer:

Send en kommentar