onsdag den 19. oktober 2011

Tøse-fødselsdag i 0A/ Birthdayparty for girls

Silke skulle til tøse fødselsdag hos Cecilie i sin klasse, og hun spurgte om jeg ikke havde lyst til at lave et kort til Cecilie. Det siger jeg jo aldrig nej til.Kravet fra Silke til Cecilies kort var at det skulle være i Lilla – Cecilie ellllekser lilla, så naturligvis skulle det da være lilla.Silke was going to girly birthday with Cecilie in her class and she asked if I wanted to make a card for Cecilie. It says I never refuse.The requirement from Silke to Cecilies card was that it should be in purple - Cecilie loooooves purple, so of course the card should be in purple.Motivet er et Hängler & Stängler stempel – et af de de få jeg har.Motivet er farvelagt med twinkling H2O (naturligvis).
Papiret er noget gavepapir, af tyk kvalitet. Det passede perfekt til dette kort!Blomsterne er fra en pakke jeg købte i Rema1000. Mariehønen og bogstaverne er Quickutz. Bogstaverne hedder Supermarket.The motive is a Hängler & Stangl stamp - one of the few I have.The motive is colored with twinkling H2O (of course).The paper is something gift wrap, thick quality. It was a perfect fit for this card!The flowers are from a pack I bought in Rema1000. The ladybird and the letters are Quickutz. The letters called Supermarket.

Kortet inden i er pyntet med Quickutz balloner med lidt scrappers floss som snor.
J
eg fik desværre ikke taget billede af kortet inden jeg skrev i det, så I må lige bærer over med udviskningen!



The card inside is decorated with Quickutz balloons with some scrappers floss as a string.
Unfortunately I didn’t take picture of the card before I wrote in it, so I hope you will turn a blind eye to the censor!

Lidt nærbilleder af kortet
Some closeups of the card




Jeg håber du må få en skøn dag :)
I hope you will have a great day:)

Signe

Ingen kommentarer:

Send en kommentar