onsdag den 5. oktober 2011

Venindekort :) /Friendly card

Min søde veninde holdt fødselsdag, og hun skal da have et kort :)

For my friends birthday I made her a card :)


Jeg har prøvet lidt nyt - var lidt træt af at at mit stempeltrykket altid var sort.
Stemplet er et Hero Arts stempel, farvelagt med Twinkling H2O.
Quickutz alfabet er Aquarius.
Må tilstå jeg har glemt hvor papiret er fra - muligvis en blok købt i Føtex :)

I have tried a new stile. Not one of my favorites ;)
I was a little tired af my ink always was black. So I tried something new.
Hero Arts stamp, Coloring Twinkling H2O. Alphabet is from Quickutz.


Jeg faldt over en masse gode Hero Arts tilbud i England, så jeg har en del Hero Arts stempler, jeg ikke har afprøvet endnu. Har en ide om at mange af dem vil være gode som et Embossing-projekt :)
Det har jeg ikke øvet mig så meget i endnu, men det kommer nok :)

I think the Hero arts stamp is a embossing project someday:)

Ha' en skøn dag :)

Signe

Ingen kommentarer:

Send en kommentar