tirsdag den 3. januar 2012

Forsinket julekort del 2 / Delayed Christimas cards part 2.

Som tidligere lovet kommer her del 2 af mine julekort (hvis da der er nogen som snart gider høre mere om jul :)

Jeg har haft gang i mine Magnolia stempler, som er farvelagt med twinkling H2O.
Papiret er fra Papermania, og hedder 'Noel'.

Til snefnug har jeg brugt  'Snow maker' fra Marvy Uchida.
et genialt produkt, må jeg indrømme :) Selv min mand (som ellers er meget svær at imponerer), fik jeg til at måbe, da jeg satte varmepistolen til sneen og vupti - man har sne :)



God dag til alle :)

As promissed erlier comes here part 2 of my christmas cards :)
I have used Magnolia stamps, Twinkling H2O color.
Paper is from Papermania and is called 'Noel'.
And as snow I have used 'Snow maker' fra Marvy Uchida.
Have a great creative day :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar