fredag den 6. januar 2012

Forsinket julekort del 3 / Delayed Christimas cards part 3.

Så kommer 3. del af mine julekort :)

Her har jeg igen brugt mine elskede Magnolia stempler, men der har også sneget sig et lille Hero Arts stempel ind :)
Stemplerne er farvelagt med Twinkling H2O.
Papiret er stadig fra Papermania og hedder 'Noel'.

Og her har mine snefnug været på spil igen :) 'Snow maker' fra Marvy Uchida.
Jeg blev dog aldrig helt gode venner med den tusch.... Det var som om den, til tider, gav farve fra sig i rigelige mængder. Og andre gange ville den slet ikke af med noget... Hmm...

Ha' en dejlig kreativ dag :)

And here is the 3. part od my delayed christmas cards.

I have again used Magnolia stamps and Twinkling H2O color.
Paper is still from Papermania, and is called 'Noel'.
And as snow I have again used 'Snow maker' fra Marvy Uchida.
Have a great creative day :)

1 kommentar:

  1. Dejligt julekort...Jeg ELSKER Magnolia, jeg har ikk mange andre stempler.Ka ikk finde nogle som er li så søde ;-)... Ved du hvor man ka få skabeloner til foldekort, kunne godt tænke mig at prøve nogle !! Knuz Lotte

    SvarSlet