mandag den 9. januar 2012

Forsinket julekort del 4 / Delayed Christimas cards part 4.

Hermed del 4 af mine julekort :)
Dette kort blev sendt til Norge, op til min bror og hans familie :)


Dette kort er en lille smule anderledes end de andre.
Stemplet er et Hero Arts stemple, farvelagt med Twinkling H2O.
Papiret, rensdyret og bogstaverne er fra Echo Park, og hedder 'Everybody Loves Christmas'.



Jeg fik en større skideballe af min datter, fordi 'jeg havde sat papiret skævt på'...... Det grinede jeg lidt af :)

Ha' en dejlig dag :)

This card is a little different than the other cards, I've made :)
The card was sent to my brother in Norway.
Stamp is from Hero Arts, colored with Twinkling H2O.
The paper, reindeer and letters is from  Echo Park, and is called 'Everybody Loves Christmas'.
I've got an earful from my oldest daughter because I've put the paper skewed on :)
Have a nice day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar