tirsdag den 7. februar 2012

Årets kortproduktion / Card production for the next year

Til en afveksling vil jeg prøve at være lidt mere struktureret i dette års kort produktion. Så derfor har jeg skrevet alle fødselsdage ned, som der skal laves kort til. Tja, jeg kommer da ikke til at kede mig ;)
Jeg kunne helt sikkert lære mere af alle de dejlig kreative mennesker, derude. Jeg er jo ikke ligefrem jordens mest struktureret menneske :/


Ha' en skøn dag, derude :)
Signe

For a change I'll try to be a bit more structured this year's cards production. So I have written down all the birthdays that have to be made ​​cards. Well, I will not be bored ;)

I could definitely learn more from all the wonderful creative people out there. I'm not exactly the world's most organized person :/
Have a great day, out there :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar