lørdag den 11. februar 2012

Bestillingskort: øko- og sundhedsfreak / Card order: organic- and health freak

Min kollega stod og skulle bruge 2 kort. I får det ene her. Det andet kommer om et par dage :)
Kravene til kortet var: til en pige, som var sundhedsfreak og var vild med økologi. Tja, så var det jo bare at gå i krig :) Jeg endte med nedenstående kort:

Papiret er fra cosmo cricket og hedder "garden variety". Stemplet er fra Magnolia, farvelagt med Twinkling H2O. Derudover har jeg haft gang i mine spellbinders. Og et Quickutz alfabet, som hedder "Supermarket".

Beklager billede kvaliteten :/
Jeg har også haft gang i lidt Prima blomster. Stenene i midten af blomsten er fra Netto.



Bagsiden af spellbinderen har fået en gang papir fra Panduro. Jeg synes det ser pænere ud, når bagsiden også er pyntet :)

Kortet er som sædvanlig dekoreret indvendigt med
en Quickutz mariehøne og bi. Samt et lille tillykke med dagen.

Ha' en dejlig kreativ dag :)

Signe

My colleague was in need of 2 cards. You can have one here. The second card comes in a few days :)

The requirements for the card was: a woman who was a health freak and loved ecology. Well, it was just to go to work :) I ended up with the following cards (see card above).
The paper is from Cosmo Cricket and is called "garden Variety." The stamp is from Magnolia, colored with twinkling H2O. I have used my spellbinders. And Quickutz alphabet, called "Supermarket."
Sorry about the picture quality :/
I've used some Prima flowers. The stones in the middle of the flower is from Netto.
The back of the spellbinderen have been given paper from the Panduro. I think it looks better when the back is also decorated :)
The card is, as usual, decorated inside with a Quickutz ladybug and bee. And a little congratulations on the day.

Have a nice creative day :)
Signe

Ingen kommentarer:

Send en kommentar