mandag den 27. februar 2012

Endelig! / At last!

Jeg bestilte i starten af feb. nogle Quickutz over EBAY i US. Men de har været en evighed undervejs - de var blevet snuppet i tolden i DK :( Øv! Det blev lige 200,- mere....
Nåh pyt - jeg har stadig sparet en del i forhold til at købe dem herhjemme ;)

Men endelig her er de:

2 stk. nye alfabeter - dem har jeg savnet længe. Jeg var lidt træt af de gamle ;)
Også lidt andet godt.
Jeg glæder mig til at tage det hele i brug :)

Også var der gaver med i pakken :)
Det er altid rart!

I vores vinterferie, var vi en tur i Søsterne Grene i Fields. Og der fandt jeg nedenstående:

De var så søde, at jeg ikke kunne stå for dem :)
Og jeg har også puttet lidt indhold i :)

Den ene bliver brugt udskårne alfabeter og den anden til papirrester.

I ordered in early February Some of Quickutz EBAY in U.S.. But they have been an eternity the way - they had been snatched by customs in DK: (It was just 200 DKR more ....)
Oh never mind - I still have saved a lot in relation to buying them at home;)
But finally, here they are (see picture 1).
2 new alphabets - those I've missed for a long time. I was a little tired of the old;) I am looking forward to take it all in use :)
Also, there were gifts in the package :) I loooove surprices :)
In our winter vacation, I found the following boxes.
One is used for carved alphabets and the other paper scraps.

1 kommentar:

  1. Altid dejligt med nye ting..spændende at se når du får brugt det. Flotte kasser og sikke en orden ;-)

    SvarSlet