lørdag den 18. februar 2012

Svigerindekort :) / card for my sister in law

Min mands søster havde fødselsdag i midten af januar og hun skal da have sit helt eget kort :)
Hun er i fuld sving med en kost omlægning, ligesom mig - derfor fik hun en kage, som hun selvfølgelig har besejret ved at sidde på den ;)


Magnolia stempel som sædvanlig, farvelagt med twinkling H2O.
Papiret er fra en blok jeg købte i Søsterne Grene, plus noget glitter papir fra Panduro. Der er også blevet plads til et par prima blomster.
Bogstaverne er udskåret fra et Quickutz alfabet, som hedder 'Supermarket'.

Herhjemme lakker vinterferien mod enden, desværre.
Prinsesserne har været på ferie hos både Farmor og Farfar, samt Mormor og Morfar. Også troede jeg i min naividitet at jeg ville have masser af kreativitets tid. Men nej - vi har begge ligget syge herhjemme. Øv!

Håber I derude har haft bedre tid til at være kreativ  :)

Signe


My sister-in-law has birthday in mid-January and she has to have a personal card :)

She is undergoing a change in diet, like me - so she got a cake, which she of course has conquered by sitting on it ;) A little symbolism :)
Magnolia stamp as usual, colored with Twinkling H2O. The paper is from a block I bought in Søsterne Grene, plus some glitter paper from Panduro.
The letters are cut from a Quickutz alphabet, called 'Super Market'.
At home winter break coming to an end, unfortunately.
My princesses have been on holiday with both my parents and my husbonds parents. And so I thought in my naivety that I would have plenty of time for creativity. But no - we've both been sick at home. Arrgh!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar