mandag den 13. februar 2012

Uha - lidt af en udfordring :) / Uhh bit of a challenge

Som nævnt i sidste indlæg, lovede jeg der ville komme et andet kort. Dette kort har givet mig et par hovedbrud :)
Det var min kollega, som stod og skulle bruge et kort og jeg siger jo aldrig nej til en god udfordring :) kravene til kortet var følgende: mandlig modtager, 40 års fødselsdag, total AC/DC fan.
Ja hvad laver man lige til en sådan modtager... Resultatet blev følgende:

Stemplet er fra Kenny K - farvelagt med Twinkling H2O

Navnet er skrevet med et Quickutz alfabet, som hedder 'Aquarius'

Kortet er ikke nævneværdigt pyntet indvendigt - jeg løb tør for tid :)

As mentioned in last blog post, I promised there would be a second card. This card has given me a few headaches :)

It was my colleague who was is need of a card for his friend and I never say no to a good challenge :) requirements for the card were: male recipient, 40 birthday, a total of AC / DC fan.
The result was the following: (see pictures above).
The stamp is from Kenny K - colored with Twinkling H2O.
The name is written with a Quickutz alphabet, called 'Aquarius'.
The card is not significantly decorated inside - I ran out of time :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar