lørdag den 3. marts 2012

Endnu et dåbskort - denn gang til en pige / Another baptism card - this time for a girl :)

Et vennepar af os, skulle holde dåb for deres lille pige. Derfor skulle de da også have et hjemmelavet kort :)
Det kom til at se således ud:



Motiv: Bamsen er fra Magnolia, Skyen er et digitalt stempel fra Meljens Design.
Farve: Twinkling H2O.
Papir: mener det er fra Panduro Hobby (kan ikke huske det...)
Pynt: Quickutz bi, Mariehøne og alfabet (Aquarius), samt Jolees stickers.






Kortet er pyntet inden i. Denne gang med datoen for dåben (og korrekt årstal!). Jeg kunne ikke få plads til datoen på forsiden af kortet uden det kom til at se så mast ud.
Som jeg plejer, når papiret er sat let på skrå, får jeg skæld ud af min ældeste datter :) "Mor - du har sat den skævt på!!" kan hun sige og se meget anklagende på mig :)
 
Some friends of us should have the baptism of their little girl. therefore, they should also have a homemade card :) It came to look like above.
 
Motif: Bear is from Magnolia, The Cloud is a digital stamp from Meljens Design.

Color: twinkling H2O.
Paper: think it is from Panduro Hobby (can not remember ...)
Decoration: Quickutz bee, Ladybird and alphabet (Aquarius) and Jolees stickers.

The card is decorated inside. This time with the date of baptism on the inside (and the correct year!). I could not find a place to date on the front of the card without it was to see so squeezed out.

As usual, when the paper is set at a slight angle, I get yelled at by my oldest daughter :) "Mom - you have put it on crooked!" she can say and look very accusingly at me :)

1 kommentar: