onsdag den 18. april 2012

Bryllupskort - bestillingskort / Wedding card on demand

Min søde kollaga skulle bruge et bryllupskort og spurgte om jeg havde lyst til at lave et. Og det har jeg jo altid :)

Mange af materialerne er rester fra vores egne invitationer fra vores bryllup. Så jeg nyder, når jeg kan få lov til at bruge de materialer - de vækker så mange dejlige minder :)

Motivet er Magnolia, farvelagt med twinkling H2O.
Hjertene er vist fra Netto (kan dårligt huske det :))


Papiret hvor deres navne er skrevet på, er nærmest stof, uden af være stof :) Jeg ved ikke helt hvordan jeg skal forklare det. Øverst sidder en board med små blomster, hvor der er tape på den ene side, så den er nem at sætte fast :)
Alfabetet er Quickutz og hedder "Supermarket".

Håber du må få en skøn kreativ dag :)


My colleague needed a wedding card, so I offered my help.

Many of the materials are remnants from our own invitations from our wedding. So I enjoy when I can get allowed to use the materials - they generate so many wonderful memories :)
The motive is Magnolia, colored with twinkling H2O.


The paper where their names are written, the closest fabric without be fabric :) I do not know quite how to explain it. At the top sits a board with small flowers, where there is tape on one side, so it is easy to attach :)
The alphabet is from Quickutz and is called "Supermarket."

Ingen kommentarer:

Send en kommentar