fredag den 13. april 2012

Kort til min største prinsesse / card for my big princess

Så blev min store prinsesse 7 år - sikke tiden går (og jeg er jo ikke blevet 7 år ældre :))
Silke går meget op i mine kort, og elsker at sidde sammen med mig på mit kreative værelse. Derfor var det lidt svært at lave hendes kort, uden hun opdagede det var til hende :) Men det lykkedes og her er nedenstående resultat :)


Det blev til et staffelikort denne gang - det er længe siden, jeg har lavet sådan et (havde næsten glemt hvordan målene var...:))
Silke elsker lilla, derfor er der meget lilla på :)


Stemplet er fra Magnolia, farvelagt med Twinkling H2O.
Blomster er fra Føtex.
Papiret er Panduro hobby og hedder "Pink Harts".


Bostaverne er udskåret med min BigShot, alfabetet hedder "Supermarket" (Quickutz).


Til skrivefeltet på kortet er brugt et klippeark fra Panduro hobby.
Min Martha Stewart punch har også været i brug :)

Ha' en skøn kreativ dag :)


My big princess had her 7th birthday a few days ago - what time goes on (and I'm not 7 years old :))
Silke is very interested in making cards, and loves to sit with me on my creative room. So it was a little difficult to make her card unless she discovered it was for her :) But it succeeded and here is the following result :)

I've made an easel card this time - it's a long time since I've made such. Silke loves purple, so there is much purple on :)

The stamp is from Magnolia, colored with twinkling H2O.
Flowers are from a supermarket i DK.
The paper is from Panduro hobby and is called "White Hart".
The letters are carved with my BigShot, the alphabet is called "Supermarket" (Quickutz).
The field on the card to write on, I've used a clip-art sheet from Panduro hobby.
 My Martha Stewart punch has also been in use :)

1 kommentar:

  1. Det er et rigtigt dejligt kort du har lavet til Silke. Skønne farver og motiver til en lille "stor" pige på 7 år.

    SvarSlet