onsdag den 20. juni 2012

Gymnastik afslutning / gymnastics completion

Silke og Clara har gået til gymnastik hele året og til afslutningen, skulle alle trænerne, have en lille ting fra ungerne. Og da flere af forældrene ved jeg kan lide at rode med klippe klistre, blev jeg opfordret til at lave et par kort til trænerne.
Så det gjorde jeg da :)


De er 5 trænere, så 5 kort.



Motivet er naturligvis gymnastik pigen fra Magnolia, farvelagt med Twinkling H2O.
Jeg har brugt 2 alfabeter, begge fra Quickutz, de hedder ’Supermarket’ og ’Aquarius’.





Papiret er fra Panuro.
Båndet er noget, som jeg har købt i Netto.
Jeg har brugt 2 alfabeter, begge fra Quickutz, de hedder ’Supermarket’ og ’Aquarius’.

Håber du må få en dejlig kreativ dag.
Signe

Silke and Clara have gone to gymnastics all year. All coaches should have a little something from all the kids. And since several of the parents, I like to fiddle with cards I was asked to make a few cards to the coaches. So that I is what I did :)
They are 5 trainers, so 5 cards.
The motif is of course gymnastics girl from Magnolia, colored with twinkling H2O.
I've spent 2 alphabets, both from Quickutz they called 'Supermarket' and 'Aquarius'.
The paper is from Panuro Hobby.
The band is something that I bought in Netto.

Have a nice creative day.
Signe

Ingen kommentarer:

Send en kommentar