søndag den 17. juni 2012

Kort til en 7 årig / card for a 7 year old

Nøj hvor tiden går hurtigt i øjeblikket.
Beklager stilheden på bloggen.
Efter jeg startede på job, efter at have været sygemeldt i 7 uger pga. operation i hoften, har jeg haft rygende travlt på jobbet. Og det har medført, at jeg har været fuldstændig bombet, når jeg er kommet hjem fra job.

Silke skulle til fødselsdag hos en klassekammerat, og ville gerne have et kort med.
Så det fik hun :)


Motivet er fra et klippeark fra Panduro.
Papiret er fra en blok fra Søstrene Grene.


Alfabetet er et Quickutz alfabet og hedder 'Chick-a-bee'.
Det er et nyt alfabet jeg har købt - har dog ikke fået brugt det så meget.

Ballonerne inde i kortet, er fra Quickutz

Wow how time goes fast at the moment.

Sorry for the silence on the blog.
After I started the job, (have been sick for 7 weeks due to surgery of the hip), I have been extremely busy at work. And it has meant that I've been totally busted when I get home from work.
Silke was going to a birthday party of a classmate, and would like to have card with her.
So she got :)
The motif is from a clip-art sheet from Panduro.

The paper is from a block from  a Danish store called Søstrene Grene.
The alphabet is a Quickutz alphabet and is called 'Chick-a-bee'.

It is a new alphabet I bought - I have not been using it much.
The baloons inside the card is from Quickutz.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar