onsdag den 27. juni 2012

Kort til en 'stor' Nordmand / Card for a 'big' Norwegian

Min storeboror og hans familie var hjemme på visit og min bror fyldte 40 år i feb.
Men da det koster en mindre formue at sende pakker til Norge, plejer vi at bytte gaver, når de kommer til DK, eller vi kommer op til Norge.
Men min bror skulle da ikke snydes for et kort til sin 40 års fødselsdag.
Det kom til at se sådan ud:

Der er lidt symbolske Quickutz på, bla. en Danmark die og en cabriolet (de har 3 børn, så de kører rundt i en VW Transporter med sæder. Men jeg tror at hvis man spørger min bror, ville han gerne have en lidt smartere bil ;))
Motivet er et fra Panduro, farvelagt med Twinkling H2O.

Alfabetet er et Quickutz og hedder 'Supermarket'.

Gaven bestod i reservedele + hjælp til skiftning af de problemer, han havde med sin bil :)


My storeboror and his family came to visit from Norway. And as my brother turned 40 years in February, we had bought him a small present.
But my brother was not be cheated of a card for his 40 th birthday.
There is a bit symbolic Quickutz at a Denmark die and a cabriolet die (they have 3 children, so they drive around in a VW Transporter with seats. But I think if you ask my brother, he would like to have a a bit smarter car; ))

The motif is from Panduro, colored with twinkling H2O.
The alphabet is a Quickutz and is called 'Supermarket'.
The gift consisted of parts + help with replacement of the problems he had with his car :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar