lørdag den 30. juni 2012

Kort til Fætter Guf/ Birthday card to Gus Goose

Min fætter Martin havde fødselsdag helt tilbage i april, jeg har dog ikke fået lagt det på bloggen :)
Min Fætter Martin hedder ikke andet end Fætter Guf - vi har lidt syret kælenavne i min familie - jeg hedder f.eks. Q eller Q-signe :)
Nåh men jeg havde selvfølgelig lavet et kort til min Fætter Guf :)

Beklager kvaliteten af billedet.
Kan ikke huske hvor papiret er fra - det er i hvert fald købt hos Panduro Hobby.
Stjernerne er lavet med Quickutz.

Fætter Guf er bidt af en gal bold, så der er selvfølgelig en bold på. :)
Alfabetet er fra Quickutz og hedder 'Aqarius'.

Motivet er fra Magnolia, farvelagt med Twinkling H2O

Håber du må få en dejlig, solrig, kreativ dag :)
Signe

My cousin Martin had his birthday in april.

I haven't put it on the blog until now.
My cousin Martin is called nothing but Gus Goose - we all have a little freaky nicknames in my family - my name for example. Q or Q-signe :)
Of course I've made ​​a card for my cousin Gus :)
Sorry the quality of the image...

Can't remember where the paper is from - it's certainly bought at Panduro Hobby.
The stars are made with a Quickutz die.
Gus Goose is crazy about soccer, so there is of course a ball on. :)
The alphabet is from Quickutz and is called 'Aqarius'.
The motif is from Magnolia, colored with twinkling H2O

Have a nice, sunny creative day :)
Signe

Ingen kommentarer:

Send en kommentar