mandag den 30. juli 2012

Ups....

Wow - der er vist gået lidt for meget ferie i den her på bloggen :)
Vi kom hjem fra Italien, natten til onsdag (d. 25.juli) efter at have været på ferie i næsten 14 dage.
Skønt med sol, varme og sommer, når det danske sommervejr, åbenbart ikke vil blive her :)


Vi kørte i bil til Italien til en by, som hedder Caorle (ligger ca. 30 km fra Venedig), så der var rigtig meget motorvejs kørsel. Og jeg er ikke god til at sidde med hænderne i skødet, så jeg havde taget mine stempler og mine farver med, samt min lab tray (underlag til computeren, så man ikke får svitset benene).
Så jeg fik malet og udklippet en del motiver på vej til Italien og hjem igen :)
35 i alt - så der er da til et par kort :)




Mine piger og jeg havde en rutine med at de valgte stempler, også farvede jeg dem, når der var tid til det :) Jeg lavede også stempelaftryk til pigerne, som de farvelagde i bilen på vej til Italien :)


Og ikke nok med de malede motiver - jeg fik også klippet en masse af mine små mærker ud, som jeg plejer at sætte på kortene :)


Håber du får en skøn solrig dag :)


Wow - there's been gone a little too much holiday of it here on the blog :)
We came home from Italy overnight to Wednesday (d.25.juli) after having been on vacation for almost 14 days.
Delightful with sunshine, warmth and summer, when the Danish summer weather, apparently will not be here: (
We drove by car to Italy for a city which is called Caorle (located approx. 30 km from Venice), so there was a lot of highway driving. And I'm not good to sit on our hands, so I had my stamps and my colors and my lab tray (substrate to the computer, so you do not get fried legs).
So I got painted and cut out some motifs on their way to Italy and back home :)
35 in total - so there are motives for a few cards :)
My girls and I had a routine of selected stamps, and then I colored them when there was time for it :) I also made imprint of the stamp for the girls as they laid color in your car on the way to Italy :)

And not only the painted designs - I also cut a lot of my tag out, as I usually put on the cards :)
Hope you have a nice sunny day :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar