torsdag den 2. august 2012

Bryllupskort / Card for a wedding

Min kollega skulle bruge et bryllupskort og ville gerne have et personligt et af slagsen, så jeg måtte i gang :) Hvilket jeg jo godt kan lide :)

Det blev til dette resultat:

Materialerne, som er brugt, er de samme, som blev brugt til vores indbydelser til vores eget bryllup.
Så det er helt nostalgisk at lave kort med resterne :)
Jeg har forsøgt at bestille materialerne hjem igen, men man kan desværre ikke få det mere. Øv!

 
Der er lagt et transperant ark papir inden i kortet, det giver en god effekt, synes jeg :)

Håber I må få en dejlig kreativ dag :)

My colleague needed a wedding card and would would like a personal one of its kind. So I had to get going - which I like :)
The materials that are used are the same that were used for our invitations to our own wedding.

So it's quite nostalgic to make cards with the remains :)
I tried to order the materials again, but unfortunately can not get it anymore. Arrgh!
There is a transparent sheet of paper inside the card, it gives a good effect, I think :)
I hope you all will have a nice creative day :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar