onsdag den 15. august 2012

Forsinket konfirmationskort / Delayed confirmation card

Ups - jeg kan se, jeg har glemt at lægge et konfirmationskort på bloggen :)
Det var et kort, som vores genbo skulle bruge :)

Papiret er fra en blok fra My Minds Eye - jeg kan dog ikke huske hvad blokken hedder, noget med Party :)

Jeg har brugt alfabetet fra Quicktz, som hedder 'Aquarius'. For at gøre det lidt anderledes, har jeg sat bogstaverne på et stykke karton for hver bogstav.

Stemplet er et Sugar Nellie stempel, farvelagt med Twinkling H2O.
Sitting Nellie sidder på et stykke limegrøn karton, som er udskårt med en Spellbinder Die.

I hjørnet er der et par prima blomster, pyntet med et par sten fra Netto.

Sådan ser kortet ud inden i.

På bagsiden af spellbinderen sidder datoen for konfirmationen.

Håber du må få en dejlig dag med masser af sjov :)

Oops - I can see, I forgot to put in a confirmation card in the blog :)

It was a card that our neighbor needed :)
The paper is from a block from My Minds Eye - I can not remember what the block is called, something with Party :)
I have used the alphabet from Quicktz called 'Aquarius'. To make things a little differently, I put the letters on a piece of cardboard for each letter. and drawn with a white pen around the cardboard piece.
The stamp is a Sugar Nellie stamp, colored with twinkling H2O.
Sitting Nellie sits on a piece of cardboard lime green, which is cut with a Spellbinder Die.
The corner is adorned with prima flowers, adorned with half pearl.
This is how the card look like within .
On the back of Spellbinder is the date of confirmation.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar