onsdag den 8. august 2012

Invitationer til en 7 års fødselsdag / Invitations for a 7 year birthday

Jeg har helt glemt at lægge billederne af Silkes invitationer til hendes 7 års fødselsdag på bloggen :)
Silke ville gerne have både drenge og piger med til hendes fødselsdag, så jeg måtte i gang med 19 invitationer - pyha :)
Heldigvis gik jeg hjemme, efter min hofteoperation, så tid havde jeg nok af :)




Der er brugt en Sizzix æble big die, som baggrund og en Sizzix die med Hello kitty.
Herhjemme går pigerne meget op i "pigefarver" og "drengefarver", så de lyderøde er naturligvis til pigerne og de lyseblå er til drengene :)






Sådan ser drenge-invitationerne ud.
Alle invitationerne er pyntet i kanten med perler, købt i Netto :)

Håber din dag må være solrig og kreativ :)


I completely forgot to put pictures of Silke's invitations to her 7 th birthday on the blog :)
Silke wanted both boys and girls to her birthday, so I had started with 19 invitations - phew :)
"Luckily" I was at home on sick leave because of my hip surgery, so I had time enough :)
I have used a Sizzix big die shaped like a apple, as a background and a Sizzix die with Hello Kitty.

At home, the girls are very interested in "girl colors" and "boy colors", so the pink are of course for girls and blue is for boys :)
This is how the invitations for the boys look like.

All invitations are decorated at the edges with beads.
Hope your day will be field with sunshine and creativity :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar