søndag den 19. august 2012

Oprydning på mit kreative værelse / Cleanup in my creative room

Jeg har endelig fået taget mig sammen og har fået ryddet op i alt mit karton på mit værelse.
Førhen lå det hele i en stor bunke, dog sorteret efter farve, men det gjorde det svært at få et stykke karton ud.
Nu har jeg købt en masse skuffer, hvor papiret kan ligge i :)
Dejligt at få styr på det hele :)


Derudover var hele familien i Ikea for at købe nogle kasser til alle mine 30x30 ark - jeg har forsøgt at finde et godt system til dem, men det er ikke lykkedes. Før jeg så en anden blog hvor de havde brugt hænge mapper og en ganske almindelig arkivkasse.
Så det måtte jeg prøve af og det virker ganske godt, må jeg sige :)


Så nu er det bare at hive en kasse frem og kigge efter det stykke 30X30 ark man vil have :)


I have finally pulled myself together and have been cleared up all my cardboard in my creative room.

Previously, lay it all into one big pile, however, sorted by color, but it made it difficult to get a piece of cardboard out.
Now I've bought a lot of drawers where paper may lie in :)
Nice to get a handle on it all :)
In addition, took the whole family to Ikea to buy some boxes for all my 30x30 sheets - I have tried to find a good system for them, but it has not succeeded. Before I saw another blog where they had spent hanging folders and an ordinary archive box.
So I had to try and it works pretty well, I must say :)
So now it's just pulling a box out and look for the piece of 30x30 sheets you want :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar