tirsdag den 4. september 2012

Kort til en 4-årig ballademager/Card to a 4-year-old troublemaker

Min venindes dreng Marius blev 4 år for laaang tid siden, men jeg har vist glemt at ligge et billede på af kortet :)
Han elsker spiderman, så selvfølgelig skal han da have et kort med en spidermus på :)

Stemplet er Freebee Whiff of Joy Digi Stamp, som hedder Spider Henry :)
Farvelagt med Twinkling H2O.
Jeg har også brugt lidt Quickutz edderkopper.
Alfabetet er fra Quickutz og hedder 'Supermarket'.

Jeg har lavet kortet som et staffeli kort - der går for lang tid imellem, jeg laver dem :)

Ha' en skøn dag derude :)
Signe

My friend's boy Marius turned 4 years for looong time ago, but I forgot to be a picture on the card :)

He loves spiderman, so of course he must have a card with a spidermus :)
The stamp is Freebee Whiff of Joy Digi Stamp called Spider Henry :)
Coloured with Twinkling H2O.
I also spent a few quickutz spiders.
The alphabet is from quickutz and states 'Supermarket'.
I made the card as an easel card - I don't make enough of them :)
Have a great day out there :)
Signe

Ingen kommentarer:

Send en kommentar