onsdag den 7. november 2012

Kort til en meget frisk 50 årlig :) / Card to a very fresh 50 year old lady :)

Min søde kollega fyldte 50 år i sommers og i den anledning inviterede hun til lidt hygge på terrassen.
Så derfor skal hun da have sit eget kort :)



Jeg har sat en Spellbinder udskæring på.
Jeg har også brugt mine sommerfugle fra Nellie Snellen (som er skåret ud med mine Nellie Snellen Floal Punch)


Jeg har brugt et Magnolia stempel, som er farvelagt med Twinkling H2O.


Alfabetet er det gode gamle Aquarius fra Quickutz.

På bagsiden af Spellbinderen sidder en lille hjerte mariehøne :)


Kortet er enkelt dekoreret  indvendigt


My sweet colleague turned 50 this summer and on this occasion she invited for a little fun on the terrace.

I have put a Spellbinder carving on.
I also used my butterflies from Nellie Snellen (which is cut out with my Nellie Snellen Floal Punch)
I have used a Magnolia stamp which has been colored with Twinkling H2O.
The alphabet is the good old Aquarius from quickutz.
On the back of Spellbinderen sits a little heart ladybug :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar