lørdag den 23. februar 2013

30 årig fødselslar / Card for a 30 year old birthday girl

Jeg blev bedt om at lave et kort til en pige, som fyldte 30.
Det var en lidt sjov udfordring, fordi jeg selv hedder Signe og er i 30'ern :)
Så jeg følte lidt, at det var som om at lave et kort til mig selv :)


Motivet er Magnolia - farvelagt med Twinkling H2O.
Motivet er farvelagt på vej til Italien, det synes jeg er lidt hyggeligt at tænke på :)
Der har også sneget sig en lille nellie snellen sommerfugl på :)


Blomsterne er fra Panduro hobby, kan ikke huske mærket.


Alfabetet fra Quickutz hedder Supermarket.

Kortet indvendigt, er også pyntet med en Quickutz bi, en blomst fra Panduro og en Nellie Snellen sommerfugl.

Ha' en skøn kreatiiv dag :)

I was asked to make a card for a girl age of 30
It was a fun challenge, because I named Signe and is in my 30'ern :)
So I felt a little that it was as if to make a card for myself :)
The motif is Magnolia - colored with Twinkling H2O.
The motif is colored on the way to Italy, I think that is a little cozy to think of :)
There have also crept a little nellie set the trigger butterfly on :)
The flowers are from Panduro Hobby, can not remember the brand.
The alphabet from quickutz named Supermarket.
The card inside is also decorated with a quickutz bee, a flower from Panduro and Nellie Snellen butterfly.
Have a wonderful creative day :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar