onsdag den 27. februar 2013

30 års jubilæum / 30 year anniversary

Min søde kollega Ole havde 30 års jubilæum på Novo Nordisk i sommers.
Og da han er en stor beundre af mine kort, skulle han da have sit eget :)


OCH er Oles initialer.
Papiret er fra en blok Tim Holtz.
Har valgt at holde kortet simpelt, da det jo er til en mand. De er ikke ret meget til nuttede dimser og blomster :)

Jeg har brugt min lille Handyman Edwin fra Magnolia.
Han er blevet farvelagt med Twinkling H2O.

Ole skriver en masse protokoller og rapporter, så derfor har han fået et bjerg af mapper/bøger :)




Indvendigt har kortet fået datoen for jubilæet :)

My sweet colleague Ole had 30 year anniversary of Novo Nordisk in this summer.

And because he is a great admire of my cards, should he have his own :)
OCH is Ole's initials.
I have used my little Handyman Edwin from Magnolia.
He has been colored with Twinkling H2O.
Ole writes a lot of protocols and reports, so he has been given a mountain of folders / books :)
Inside, the card had the date of the anniversary :)

1 kommentar:

  1. Super sødt kort - og rigtig flot farvelagt. Jeg har vist glemt alt om mine H2O-farver - måske skulle man hive dem frem igen og lege lidt med dem.

    SvarSlet