torsdag den 14. februar 2013

Blogger lidt igen / Back at the blog

Nøj, hvor er det længe siden, jeg har haft overskud til at blogge.

Jeg blev d. 12. dec. sygemeldt med stress og har gået hjemme indtil d. 31. jan. hvor jeg er startet langsomt op på arbejdet igen. Der har været nogle mentale kampe, som skulle udkæmpes - jeg håber, de alle er vundet, det vil tiden vise :)

Jeg er så småt begyndt at få hovedet op over vandet igen og kan trække vejret og det inkluderer også min blog. I dec. var jeg ret sikker på, at jeg ikke skulle blogge mere, men jeg synes det er sjovt at dele mine kreative sider. Og jeg håber der er nogen som følger lidt med :)

Der er ikke sket så meget på den kreative side i dec. og jan. - desværre.
Energien og lysten har manglet.
Dog har vi renoveret mit kreative værelse - vi er dog ikke helt færdige endnu. Billeder skal nok komme på, når vi er helt færdige :)

Hele uge 7 har vi holdt vinterferie sammen med familien - dejligt med lidt afslapning og hygge.

Jeg håber, I vil kigge med, for der kommer lidt indlæg på de næste par dage - jeg er kun nået til aug. 2012 i mine kreationer :)

Kreative hilsner fra
Signe


Wow, what a long time since I have had the energy to blog.

I was on the 12th December on sick leave with stress and has gone home until the 31th of January where I started slowly up the work again. There have been some mental battles to be fought - I hope they all won, time will tell :)

I'm starting to get my head above the water and can breathe and that includes my blog. In December I was pretty sure that I should not blogging more, but I think it's fun to share my creative side. And I hope there is someone who follows little :)

I have not been so much on the creative side in Dec. and January - Unfortunately.
The energy and desire has been lacking.
However, we have renovated my creative room - we're not quite finished yet. Pictures will come when we are completely finished :)

The entire week 7, we have kept winter holiday with the family - great with a little relaxation and fun.

I hope you will follow, for there will be some posts in the next few days - I'm only reached in August 2012 in my creations :)

Creative greetings from
Signe

Ingen kommentarer:

Send en kommentar