onsdag den 27. marts 2013

35 års jubilæum / 35 year anniversary

Min kollga har været 35 år på Novo og havde inviteret afdelingen på en lille hyggstund.
Så vi havde samlet sammen til et par flasker vin, også leverede jeg kortet :)

Jeg har brugt Quickutz alfabetet 'Aqurarius'.
Og Quickutz byen i baggrunden.
Papirets navn har jeg igen glemt :)

Jeg beklager den dårlige kvalitet af billedet.
Stemplet er fra Kenny K, farvelagt med Twinkling H2O.

Preben elsker god vin, så han fik også lidt vin karafler :)

My colleague has been 35 years at Novo Nordisk and had invited our department on a small refreshment.

So we had collected money for a couple of bottles of wine, and I delivered the card :)
I have used quickutz alphabet 'Aqurarius'.
And quickutz city in the background.
The paper's name I have forgotten again :)
I apologize for the poor quality of the image.
The stamp is from Kenny K, colored with Twinkling H2O.
Preben love good wine, so he got a little wine decanters :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar