onsdag den 6. marts 2013

Kort til en jæger / Card to a huntsman

Min kollega skulle bruge et kort til en jæger, som fyldte 40 år, så jeg måtte lægge hjernen i blød :)
Resultatet blev som følger:

Papiret er fra Panduro's hjemmeside - kan ikke huske navnet på fabrikanten.
Hjorten er fra et klippeark, også fra Panduro.

Jeg har brugt Quickutz træer og alfabet - alfabetet hedder Aquarius

Der er også brugt Quickutz græstotter.

Kortet indvendigt er smykket med datoen for Martins 40 års fødselsdag.

Håber du må få en skøn dag :)

My colleague had to use a card to a hunter who turned 40 years.
The result was as follows:
The paper is from Panduro Hobby's website - can not remember the name of the manufacturer.
The deer is from a cut out, also from Panduro Hobby.
I have used quickutz trees and alphabet - the alphabet called Aquarius
It is also used quickutz grass tufts.
The card inside is decorated with the date of Martin's 40 th birthday.
Hope you'll have a wonderful day :)

2 kommentarer:

  1. Rigtig flot kort - det kunne godt være, at jeg skulle have fat i sådan et par klippeark, for vi har et par jægere i familien, og de plejer at være svære at lave kort til.

    SvarSlet
  2. Tak for kommentaren :)
    Jeg mener faktisk, man kan købe rådyret/dårdyret/hjort (ved ikke lige hvilken en slags det er :)) som stempel hos Panduro. Der er vist også en hare, ugle og lidt andre dyr :)
    Prøv at kigge på deres hjemmeside :)

    SvarSlet