lørdag den 16. marts 2013

shopamok / Shopping crazy

Jeg kom til at gå lidt amok på ebay med Quickutz og Sizzix og lidt andet blandet :)
Priserne var helt i bund, så jeg slog til :)



Jeg manglede nogle nye alfabeter, var lidt træt af de gamle jeg havde.
Også manglede jeg nogle, som havde små bogstaver, så tænkte jeg ville prøve disse :)


I happened to go a little crazy on ebay with quickutz and Sizzix and little else mixed :)

The prices were very low, so I struck :)
I needed some new alphabets. Was a little tired of the old ones I had.
Also I lacked some that had small letters, so I thought I would try this :)

2 kommentarer:

  1. Skønt når der er tilbud på Ebay - derfra stammer også størstedelen af min QK-samling. Hvor har du set de skønne tilbud?

    SvarSlet
  2. Har sendt dig en besked på scrapsisters med Links :)

    SvarSlet