onsdag den 20. marts 2013

Tvillingekort del 1 / cards for twins - part 1

Min kollega skulle bruge to kort til sin mands tvillinge søskende.
De måtte gerne ligne hinanden, men det var jo til en mand og en kvinde, så atter måtte jeg lægge hjernen i blød :)
Jeg nåede til dette resultat:

Mener papiret er fra my minds eye, men kan ikke rigtig huske det.
Dette var en rest uden navnet på :)


Stemplet er fra Magnolia, farvelagt med Twinkling H2O.

Modtageren elsker vin, og det eneste jeg havde var en Quickutz kolbe fra et kemisæt.
Så den blev til en karaffel vin :)
Baggrunds byen er også fra Quickutz, udskåret i Bazzill papir.

Kortet er naturligvis dekorteret indvendigt.

Jeg vidste, de skulle have et gavekort eller kontanter,
så jeg lavede plads til det :)
Og da kort modtageren elsker kaffe og kager,
kom der da også lidt fra et klippeark på :)

My colleague had to use two cards for her husband's twin siblings.

It was ok, the cards were similar, but it was for a man and a woman, so I had to make a plan :)
I came to this conclusion:
I think the paper is from my minds eye, but can not really remember it.
This was a remnant without name :)
The stamp is from Magnolia, colored with Twinkling H2O.
The recipient loves wine, and all I had was a quickutz bottle from a chemistry set.
Then it was turned into a carafe of wine :)
Background town is also from quickutz, carved in Bazzill paper.
The card is, of course dekorteret inside.
I knew they should receive a gift card or cash, so I made room for it :)

And when the card recipient loves coffee and cookies, there was indeed a bit of a cut out :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar