onsdag den 3. april 2013

kort til en 7 årig bandit :) / Card to a 7 year old bandit :)

Min dejlige nevø i Norge fyldte 7 år d. 12. marts - heldigvis var min bror hjemme i slutningen af feb. Så vi fik sendt en gave med ham hjem, så sparede vi portoen til Norge, den er nemlig ret dyr ;)
Jeg fik hurtigt flækket et kort sammen (var under lidt tidspres :))

Papiret er fra en blok, jeg købte i søstrene Grenes.
Aben er fra et klippeark, jeg har sat lidt puder under for at løfte den lidt fra underlaget.
Alfabetet er fra Quickutz og hedder 'Aquarius'.



My wonderful nephew in Norway age 7 years on 12 March - fortunately, my brother came home in late February So we sent a present home with him, so we saved the postage to Norway, it is in fact quite expensive;)

I quickly snapped a card together (was under some time pressure :))
The paper is from a block that I bought at a store called sisters Grene.
The monkey is from a cut out, I've put some pads under to lift it slightly off the ground.
The alphabet is from quickutz and called 'Aquarius'.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar