lørdag den 6. april 2013

Kort til en nyudklækket selvstændig / Card to a newly hatched co-owner

Min mands svogers søster er blevet medejer af en fysioterapeut klinik i Høng. I en alder af 27 :)
Vi var inviteret til åbent hus på klinikken, og havde da lavet et kort til hende :)


Papiret er fra en blok, som jeg har købt i Søstrene Grenes.

Jeg har brugt Quickutz alfabet, som hedder Aquarius.

Magnolia stempel, farvelagt med Twinkling H2O.
Jeg har valgt denne motiv, da Mette altid er på farten og elsker at rejse.
Havde jeg haft et stempel med en skiløber, så havde hun fået det, da hun elsker at stå på ski :)


My husband's sister's sister has been co-owner of a physiotherapy clinic in Høng. At the age of 27 :)

We were invited to open day at the clinic, and had made a card for her :)
The paper is from a block that I bought in Sisters Grene.
I have used quickutz alphabet, called Aquarius.
Magnolia stamp colored with Twinkling H2O.
I chose this subject because Mette always on the go and loves to travel.
Had I had a stamp with a skier, so she had it since she loves to ski :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar