lørdag den 22. juni 2013

Først noget helt nyt / at first - something new

Jeg fik ryddet op på mit kreative værelse, og i den forbindelse fandt jeg en masse stempelaftryk, som jeg har malet, men ikke rigtig fået brugt til noget.
Så nu har jeg klippet dem alle sammen ud, og har brugt dem på forskellige kort :)




Af stempler har jeg brugt Hero arts (Bee happy) og et enkelt Magnolia stempel.
Jeg har også brugt Hero Arts tekst stemplet, samt et magnolia tekst stempel.
Alle er farvelagt med Twinkling H2O (min farvorit).
Jeg har brugt en Cuttlebug embossing skabelon på kraftpapir, samt lidt bånd og andet dims :)

I cleaned up my creative room, and in doing so I found a lot of stamps that I have painted, but not really gotten used to anything.

So now I have cut them all out, and have used them on different cards :)
Of stamps I have used Hero arts (Bee Happy) and one Magnolia stamp.
I have also used Hero Arts and magnolia text stamp.
All are colored with Twinkling H2O (my favorite).
I have used the Cuttlebug embossing template on kraft paper, and some ribbon and other gizmo :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar