onsdag den 17. juli 2013

Endnu et dåbskort / Another baptismal card

Tja, så var der endnu engang en dåb, som fortjente et dåbskort :)
Kan efterhånden ikke huske, hvem der bestilte det ;)
endnu et af mine ældre kort, som jeg ikke har fået vist Jer ;)

Jeg har brugt en Spellbinders skabelon, en Quickutz bi og mariehøne, samt lidt Nellie Snellen sommerfugle.

Bamsen er fra Magnolia, og skyen er en freebie fra Mejlen's.
Begge er farvelagt med Twinkling H2O.

Kortet indvendigt er pyntet med endnu en spellbinders skabelon.

Jeg har lavet rigtig mange sommerfugle, jeg synes simpelthen de er så søde og dekorative ;)

Igen har mit Quickutz alfabet været på overarbejde :)

Well, there was once again a baptism, which deserved a baptismal card :)

I can not remember who ordered it ;)
Another of my older cards, which I haven't shown Jer;)
I have used a Spellbinders template, quickutz bee and ladybug and little Nellie Snellen butterflies or two.
Bear is from Magnolia, and the cloud is a freebie from Mejlen's.
Both are colored with Twinkling H2O.
The card inside is decorated with another spellbinders template.
I've made a lot of butterflies, I think they are so cute and decorative;)
Again, my quickutz alphabet been working overtime :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar