lørdag den 6. juli 2013

Kort til en "gammel" kone på 30 :) / Card to an "old" woman at 30 :)

Jeg blev spurgt om jeg kunne hjælpe med at serverer til en 30 års fødselsdag til en af vores bekendte - og det kunne jeg da :) Men jeg synes nu altså også at Dorthe skulle have en lille blomst og et kort :)
Dorthe er en pige med knald i måsen - hun elsker en god fest og elsker gang i gaden :)
Det håber jeg hendes kort afspejler ;)

Magnolia kage, farvelagt med Twinkling H2O.
Jeg har haft gang i min Nellie Snellen punch igen og lavet sommerfugle :)

Quickutz alfabet, kaldet Aquarius.

Magnolia sangerinde med rødt hår, ligesom Dorthe.

I was asked if I could help serve for a 30th birthday party for one of our acquaintances - and I could :) But I thought that Dorthe had to have a little flower and a card :)

Dorothy is a girl with bang in the booty - she loves a good party :)
I hope her card reflects it ;)
Magnolia cake, colored with Twinkling H2O.
I have used my Nellie Snellen punch again and made ​​butterflies :) many butterflies
Quickutz alphabet called Aquarius.
Magnolia singer with red hair, just like Dorthe :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar