søndag den 27. oktober 2013

Knæk Cancer! / Crack cancer!

Efter gårsdagens knæk cancer show, synes jeg at jeg vil vise dette kort, som blev brugt så sent som i fredags, til endnu et offer for canceren.

Jeg fik min inspration på scrapsisters blog, hvor de havde en artikel omkring at scrappe det som gør ondt- hvilket jo er rigtig relevant her!
http://scrapsisters.dk/blog/at-scrappe-det-der-gor-ondt/




Blomsten er lavet af samme papir, som basepapiret.
Punchen er fra EK Succes.

Baggrndspapiret er embosset med en Cuttelbug embossing folder, som hedder Polka dots.

Igen har jeg brugt basepapiret, som papiret som er embosset med en spellbinder.
Skriften er skrevet ud fra computeren.

Kortet indvendigt, pyntet med et par Nellie Snellen sommerfugle.


After yesterday crack cancer show, I want to show this card, which was used as recently as last Friday, to another victim of cancer.

I got my inspration on Scrapsisters blog where they had an article about that scrapping it hurts-which of course is really appropriate here!
http://scrapsisters.dk/blog/at-scrappe-det-der-gor-ondt/
The flower is made ​​of the same paper as the base paper.
Punch is from EK Success.
The background paper is embosset with a Cuttelbug embossing folder called Polka dots.
Again I have used base paper as the paper which is embossed with a Spellbinder.
Scripture is printed from the computer.
The card inside, decorated with a few Nellie Snellen butterflies.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar