onsdag den 30. oktober 2013

Kort til min svigerinde / Card to my sister in law

Min søde svigerinde fyldte år, og i den anledning havde jeg da lavet et kort til hende :)


Magnolia stempel, farvelagt med Twinkling H2O - har stadig ikke lært at farvelægge med distress ink... 
Jeg må se at få det lært ;)

Blomsten er lavet med min EK Succes punch.
Papiret er noget fra en blok, jeg købte i Føtex.

Jeg har også haft gang i mine sommerfugle punches fra Nellie Snellen - jeg elsker de sommerfugle!
Bogstaverne er fra mit alfabet Supermarket fra Quickutz.

Ha' en skøn kreativ dag :)

~Signe~

My sweet sister in law had birthday, and on this occasion I had made ​​a card for her :)
Magnolia stamp colored with Twinkling H2O - still haven't learned to color with distress ink ...
I have to get it learned;)
The flower is made ​​with my EK Success punch.
The paper is something of a block, I bought in the supermarket.
I also made butterflies with punches from Nellie Snellen - I love the butterflies!
The letters are from my alphabet Supermarket from QuicKutz.
Have a wonderful creative day :)
~ Signe ~

Ingen kommentarer:

Send en kommentar