fredag den 25. oktober 2013

Upssss!

Halløjsa - det er vist liiiidt for længe siden, jeg har været herinde :(
Men hvad skal jeg sige - tiden flyver alt for hurtigt...

Det er ikke meget, jeg har været kreativ hen over sommeren.
Jeg havde dog taget  lidt stempler og lidt farve med til Kroatien i sommers og jeg fik da også farvelagt lidt stempeltryk på vej derned og hjem igen.

Jeg har købt lidt nye stempler, Stamping Bella, Marianne Design, men dem skal I nok komme til at se mere til over det næste stykke tid.
Også har jeg bevæget mig ud i Donna kort verdenen, som er helt ny for mig - det kommer I også til at se lidt mere til senere.

Så stay tuned - I'll be back!!

Signe

Hey there - it's been a long time since I've been here : (
But what shall I say - time flies too fast ...
I have been very creative over the summer.
However, I had taken some stamps and color to Croatia this summer and I also got colored little stamp printing on the way there and back.
I bought some new stamps, Stamping Bella, Marianne Design, but those are you going to see in the near future.
I have learned to make Donna cards which are totally new to me - that you will also get to see later on :)
So stay tuned - I'll be back!
Signe

Ingen kommentarer:

Send en kommentar