lørdag den 9. november 2013

Dåbskort / Card for baptism

Vores naobos søster har fået en lille Alma og til hendes dåb, lavede jeg dette kort :)



Jeg har brugt mine spellbinders (Spellbinders Nestabilities Dies - Beaded Circles), derudover har jeg brugt mine Nellie snellie sommerfugle, og lidt Quickutz mariehøne og bi. 

Kortet inden i, er naturligvis også dekoreret :)

Et Magnolia stempel, farvelagt med Twinkling H2O

Ha' en skøn kreativ dag :)

Our neighbors sister had a little girl and for her baptism, I made this card :)
I have used my spellbinders (Spellbinders Nestabilities Dies - Beaded Circles), in addition, I used my Nellie snellie butterflies, and a little QuicKutz ladybug and bee.
The card inside, of course, also decorated :)
A Magnolia stamp colored with Twinkling H2O
Have a wonderful creative day :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar