onsdag den 22. januar 2014

Indbydelse til tøsefødselsdag / Invitation to chick birthday

Jeg har da slet ikke fået vist Jer de invitationer, jeg lavede til min datter Silkes fødselsdag.
Hun var selv med til at designe dem og lave dem - hun styrede Big shot'en :)



Jeg har brugt glansbilleder, som jeg har klippet ud.



De pink farver er til pigerne :)

Og de sorte bånd er til drengene :)
Drengene brokkede sig godt nok lidt over hello kitty'erne - de var for tøsede :)


I have not shown You the invitations I made for my daughter Silke's birthday. 
She was even involved in designing them and made them - she managed Big shot'en ​​:) 
I used die cuts that I have cut out. 
The pink color is for the girls :) 
And the black belt is for the boys :) 
The boys complained a little about hello kitty pictures - they were too girly :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar