lørdag den 18. januar 2014

Julen er overstået og nyt år er begyndt :) / Christmas is over and a new year is begun

Så er julen overstået og det nye år er godt i gang.
December er altid travl hos os, og der har derfor ikke været meget tid til f.eks. min blog :(
Jeg har faktisk haft så travlt denne jul, at jeg ikke engang har haft tid til at lave julekort... Så dem vil I ikke komme til at se meget til fra mig :)

Men jeg har lavet nogle andre ting og sager i juleferien, så dem vil I komme til at se :)
Vi starter allerede i morgen :)

Så en glædelig bagjul og et godt nytår herfra :)


Christmas is over and the new year is well underway. 
December is always busy at our home and there has not been much time for example my
blog :(
I've actually been so busy this Christmas that I not even had time to make Christmas cards ... So those will not get to see much from me :) 
But I've done some other things during the Christmas holidays, so they will come on the blog :) 
We start tomorrow :) 
So a Merry Christmas and a Happy New Year from here :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar