lørdag den 1. februar 2014

dåbskort - bestillingskort / a card for baptism - ordering cards

Dette er et ældre kort, jeg aldrig har fået vist Jer :)

Jeg fik en forespørgsel om jeg ville lave et kort til en dåb og det er jeg da altid frisk på :)
Det endte med dette resultat :)


Jeg har brugt et Quickutz alfabet, som hedder 'Aquarius'.

Jeg har brugt et Magnolia stempel, som er farvelagt med Twinkling H2O.
Skyen er fra en freebee fra Meljens Design.
Jeg har også haft gang i mine Nellie Snellen punches og lavet sommerfugle :)



Jeg har brugt et par Quickutz bier og mariehøne



I got a request if I would create a card for a baptism and I am as always fresh on :)

It ended with this result :)
I have used a QuicKutz alphabet called 'Aquarius'.
I have also used my Nellie Snelle punches - I loooove the punches :)
The stamp is a Magnolia stamp which has been colored with Twinkling H2O.
The cloud is from a freebee from Meljens Design.
I have used a few QuicKutz bees and ladybug

Ingen kommentarer:

Send en kommentar