lørdag den 8. februar 2014

Guldbryllupskort / 50th wedding cards

Mine svigerforældres venner havde 50 års bryllupsdag sammen og i den forbindelse lavede jeg dette kort til dem :)

Kortet når der ikke er bånd om.
Papiret med blomsterne er håndlavet papir fra panduro hobby.
Skriften er stanset ud med et Lifestyle craft (tidligere Quickutz) alfabet, som hedder "Manhattan".
Ellers har jeg haft gang i min Martha Steward punch.
  

Kortet med båndet :)
Det var noget gammelt bånd, jeg har haft liggende i en evighed. Men nu synes jeg det kom til sin ret :)

  
Koret indvendigt er dekoreret med datoen for deres guldbryllup, samt lidt stickers i hjørnerne.
Tallene er fra min "Aquarius" Quickutz alfabet.
Her har jeg igen haft fat i min Martha Steward punch.

My in-laws friends had 50th wedding anniversary so I made this card for them :)

The paper with the flowers are handmade paper from Panduro Hobby.
My Martha Stewart punch has been in action
It was some old ribbon I've had lying around forever. But now I think it came into its own :)
The card inside is decorated with their 50th wedding date, as well as little stickers in the corners.
Here I again got hold of my Martha Stewart punch.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar