onsdag den 12. februar 2014

Posten har været her - jubii :) / The postman has been here - Jubii :)

Så har posten været her endnu engang - ja må indrømme han kommer her med jævne mellemrum ;)
Men denne gang var det nu forbi jeg var løbet tør for tape......
Også faldt jeg over et rigtig god tilbud hos CChobby.dk

Disse udgår åbenbart, så de var sat ned til en 10'er plus moms... Det kunne jeg ikke stå for, sååååå..... Ja, der røg lidt mange i kurven ;)

Men ikke nok med det, så havde posten også en lille pakke med fra scarpper.dk

Herhjemme kører vi en hel del motorsport, så da jeg faldt over dæktrykkene, måtte jeg bare eje dem :)

Endnu lidt flere stempler på dansk, er begyndt at få flere og flere
 - det er nu meget rart :)

 
Eeeeelsker Lawn Fawn stemplerne - glæder mig til at prøve dem :)
Har længe savnet opsamlingsbakken til embossing pulver og andre ting, man ikke ønsker over hele bordet :)
Også glæder jeg mig til at prøve liquid pearls, samt rullen til stempler :)


The mailman has been here again - yes, must admit he comes here on a regular basis ;)

But this time I had run out of tape ......
Also, I came across a great deal of CChobby.dk
The tape apparently deleted from the catalog, so they were reduced to 10 DKR plus VAT ... I could not resist, soooo ..... Yes, there were some many in the basket;)
But not only that, the mailman also had a small package from scarpper.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar