lørdag den 1. marts 2014

Konfirmationskort til en sød pige / confirmation card to a sweetie

Jeg blev spurgt af min kollega, sidste år, om jeg ville lave invitationerne til hendes datters konfirmation.
Og det ville jeg selvfølgelig :)

De endte med at se sådanne ud :)


Jeg har brugt en Spellbinders cirkel i midten.
Skriften med konfirmation er printet ud på computeren og klippet til.


Emilies navn er udstanset med Quickutz alfabetet som hedder Supermarket.
Datoen er også udstanset med et Quickutz alfabet, som hedder Alligator



20 stk i det hele - pyha, den holdt hårdt :)
Men konfirmanden var glad, så det var det hele værd ;)

Ha' en skøn dag :)

I was asked by my colleague, last year if I would create the invitations for her daughter's confirmation.

And I would obviously :)
They ended up looking like this :)
I have used a Spellbinders circle in the middle.
Scripture with confirmation are printed out on the computer and clipped to.
Emilie's name is stamped with QuicKutz alphabet called Supermarket.
The date is also stamped with a QuicKutz alphabet called Alligator
20 pieces in all - phew, it was hard :)
But Emilie was happy, so it was all worth it;)
Have a wonderful day :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar