onsdag den 12. marts 2014

Mit første forsøg på farvelægning med Copics / My first attempt at coloring with Copics

Jeg er lidt irriteret på mig selv, fordi jeg kun kan finde ud af at farvelægge med Twinkling H2O.
Så nu har jeg sat mig for at hive mine Copics - har jo 72, så det er jo bare at komme i gang :) Men jeg kan  godt se, jeg er nødt til at købe nogle flere forskellige farver i samme nuancer.
Dette er mit første forsøg :)


Stemplet er et Stamping Bella, Uptown Girl.
Hendes kjole er klippet ud af en rest :)

I'm a little annoyed at myself because I can only know how to color with Twinkling H2O. 
So now I have decided to pull my Copics - has the 72, so it's just getting started :) 
This is my first attempt :) 
The stamp is a Stamping Bella, Uptown Girl. 
Her dress is cut out of a residual :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar