lørdag den 29. marts 2014

Solsikke kort / Sunflower card

Jeg faldt tilfældigt over denne solsikke i en reklame for vores lokale kirke. Jeg klippede dem ud, og tænkte at dem kunne jeg bruge til et kort en dag. Men nu har de ligget og grinet af mig i lang tid, og jeg har ikke kunnet finde ud af hvordan kortet skulle se ud.

Men det hjalp Silke mig med - den fiksede hun da lige. Hun grinede af mig og sagde: ”hvor svært kan det være?!”
Godt så!! Sat på plads af en 9 årig

Tekststemplet er fra scrapper.dk, som er heat embosset med et twist af bling, bling.

I found this sunflower in a commercial for our local church. I cut them out, and I thought that I could use them for a short one day. But now they have been laughing at me for a long time and I have not been able to find out how the card should look like.

But Silke helped me with it. She laughed at me and said, "how hard can it be?"
Well then! Reprimanded by a 9 year old :) :)
Text stamp is from scrapper.dk which is heat embosset with a twist of bling, bling.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar